Øv! Vi tjekker altid varerne, inden vi sender dem afsted, men desværre kan der jo ske noget forudset eller varen kan have en produktionsfejl. Hvis du har opdaget en fejl på en vare, skal du kontakte os inden for rimelig tid. Kontakter du os inden for 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen, vil din reklamation altid blive betragtet som rettidig, så længe reklamationen indgives inden for den toårige reklamationsfrist. Hvis der er tale om en fragtskade, beder vi dig under alle omstændigheder om at give os besked så hurtigt som muligt.
Har du en reklamation på en vare, bedes du hurtigst muligt lave en reklamation ved at sende en e-mail til reklamation@littleprincess.dk med ordre info og hvad varen fejler.
Vi kontakter dig hurtigst muligt inden for 2-3 dage (hverdage), efter vi har modtaget din reklamation på mail.
Hvordan gør jeg?
Du sender os en e-mail med problemet, hvorefter vi vil tage hånd om det.
Husk ordre nummer, billeder, og beskrivelse af problemet.
Inden for 2-3 dage hverdage vil vi kontakte dig omkring en løsning. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Vent på svar fra os i sagen, INDEN du sender varen retur, så vi kan afhjælpe problemet først. Skulle vi ønske en defekt vare retur, vil vi altid give besked om dette, samt sende dig en returlabel.
Reklamationsret hos Littleprincess
Littleprincess har 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få et afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation. Vær opmærksom på, at skader på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side ikke er dækket af reklamationsretten.
Telefontid: Hverdage mandag-fredag 08.00-20.00
Weekender og helligdage med undtagelse af 24/12 og 31/12: 08.00-15.00
OBS: Den 24. og 31. December holder vi lukket.
Du finder alle kontaktinformationerne lige her.
Mangler du hjælp til din order eller har spørgsmål om et produkt? Så fang os på e-mail eller telefon!
© 2024 LITTLE PRINCESS